Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 178 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Turbīnas remonts 530d E60

AutorsZiņojums
7788
02. Mar 2011, 17:44 #21

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


02 Mar 2011, 17:39:52 zhuupa rakstīja:

02 Mar 2011, 15:37:50 7788 rakstīja:
Vakar pie paziņām garāžā paviesojos, tur 2009 gada e90 325i ar noskrējienu 550 000km staveja, uz pārdošanu gan jau ka būs kādi 120 000km vai pat mazāk Tā ka nav ko iespringt pa nobraukumu.

mhm, es vakar redzēju e90 - trīs nedēļas kā no salona laukā, jau bija 1200000 km uz tāfeles...

Smejies vien, ceru ka nebūsi laimīgais jaunās automašīnas īpašnieks

[ Šo ziņu laboja 7788, 02 Mar 2011, 17:44:40 ]

Offline
gintc
02. Mar 2011, 18:34 #22

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2298

Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000


02 Mar 2011, 17:27:21 beerzinsh rakstīja:

02 Mar 2011, 15:08:18 niky5 rakstīja:
Gribu savam E65 turbinu atdot uz profilaksi,saka ka esot labi meistari Rāmavā kaut kur tajā rajonā.Ko sakiet ir tur kāds bijis ??? labas atsauksmes vai nav vērts uz turieni doties.


iesaku turbomotors GRANĪTA IELĀ!!!


es taisiiju arii graniita ielaa, iet joprojaam, 1,5 gadi pagaajushi! es toreiz atdevu veco (tur gan nekas dizh nebij palicis paari, jo "gudrais" baushkjinieks Aivars bij uzlicis turbiinu no e39 + veel sametinaatu no entiem gabaliem) un panjeemu vnk restaureetu liekas ap 350Ls bij!
Offline
FoTu
17. Mar 2011, 03:06 #23

Kopš: 31. Mar 2010

Ziņojumi: 151

Braucu ar: 530D


02 Mar 2011, 15:16:02 Owen rakstīja:
FoTu....cik jau nobraucis biji?


120tk

Bet še ku iespējams, ka pie vainas bija gaisa masas mērītājs, kurš gļukodams turbīnu slēdza iekšā ar sitieniem..

[ Šo ziņu laboja FoTu, 17 Mar 2011, 03:08:54 ]

Offline
LAKSHMI
17. Mar 2011, 06:29 #24

Kopš: 22. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1692

Braucu ar: LAKSHMI

Nu viss ir bumbas.... Ieliku savu atrestaureto turbinu atpakal+ jaunu gaisa meritaju iet ka jauns auto. Ceru ka dzeki Ramava ir izdarijusi visu kas bija nepieciesams vismaz pec bazara saprata ko dara un kas jaizdara
Skatisos cik ilgi novilks .... Restauracija ar kaut kadam detalam sanaca 200 eur
Offline
edijs2004
30. Aug 2011, 14:01 #25

Kopš: 07. Apr 2011

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

Saprotu, ka esi jau atradis risinājumu, bet varu ieteikt meistarus Baldonē.

Var apskatīties mājas lapu:
http://nerings.lv/

Tīri neko turbīnas izskatās. Vienīgi par cenām grūti spriest (nav uzrādītas).


Offline
rumpis
30. Aug 2011, 15:13 #26

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 732

Braucu ar: Etalonu


30 Aug 2011, 14:01:21 edijs2004 rakstīja:
Saprotu, ka esi jau atradis risinājumu, bet varu ieteikt meistarus Baldonē.

Var apskatīties mājas lapu:
http://nerings.lv/

Tīri neko turbīnas izskatās. Vienīgi par cenām grūti spriest (nav uzrādītas).

Tu tachu pats tur straadaa, ne? Kapeec tad tu neieliec taas cenas? Nekaa personiiga, bet tu katraa postaa reklamee to kantori. Nu tad uztaisi to lapu normaali un miers. Un liec komercsludinaajumu topikaa
Offline
Zigmars
30. Aug 2011, 16:35 #27

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 415

Braucu ar:

Vai tā jūsu restaurētās turbīnas spēj iepūst tik pat agri kā nerestaurētas?
Diezvai ass pa 11$ ir tik laba kāa garrett izstrādājums

Ja nemaina asi, bet tikai bukses, tad vēl kaut kas sanāk, ja ko vairāk, tad jau labāk lietota/laba. Cik ir bijusi darīšana ar restaurētām, cilvēkam prasīgajam (lasi ne tam, kam mašīna vajadzīga tikai aizbraukt uz veikalu) vienmēr ir bijušas pretenzijas pēc restaurēšanas

[ Šo ziņu laboja Zigmars, 30 Aug 2011, 16:43:09 ]

Offline
djatka
30. Aug 2011, 19:30 #28

Kopš: 08. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 178

Braucu ar:


30 Aug 2011, 18:29:59 martinssh rakstīja:
Peec turbo restaurācijas pilniigi cits auto sliktā nozīmē , darbus veica turbomotors BMW 330 d
pēdējā laikā es dodu turbīnas Turbosistemas.lv ir tur tāds edvīns. vismaz tās turbīnas,ko esmu devis labot, ir stipri labāka kvalitāte,nekā rāmavā.Ja kādam vajag-tad PM, Nr iedošu.
Offline
immis
26. Apr 2012, 14:29 #29

Kopš: 27. Jun 2009

Ziņojumi: 1246

Braucu ar: smaidu

Kā tad ir ar tām restaurētajam?
Kā kalpo? (tie kas veda restaurēt)
Kāds kantoris labāks?


p.s. manai arī pienācis gals
Offline
PASSATizhi
26. Apr 2012, 15:06 #30

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


02 Mar 2011, 17:39:52 zhuupa rakstīja:

02 Mar 2011, 15:37:50 7788 rakstīja:
Vakar pie paziņām garāžā paviesojos, tur 2009 gada e90 325i ar noskrējienu 550 000km staveja, uz pārdošanu gan jau ka būs kādi 120 000km vai pat mazāk Tā ka nav ko iespringt pa nobraukumu.

mhm, es vakar redzēju e90 - trīs nedēļas kā no salona laukā, jau bija 1200000 km uz tāfeles...
pat ar visu drukas kļūdu 120tkm nav iespejams nobraukt pa 3 nedēļām
Offline
zhuupa
26. Apr 2012, 15:28 #31

Kopš: 28. Sep 2010

No: Viļāni

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: Fiat Multipla


26 Apr 2012, 15:06:19 PASSATizhi rakstīja:
pat ar visu drukas kļūdu 120tkm nav iespejams nobraukt pa 3 nedēļām


Offline
7788
26. Apr 2012, 15:40 #32

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


26 Apr 2012, 15:06:19 PASSATizhi rakstīja:

02 Mar 2011, 17:39:52 zhuupa rakstīja:

02 Mar 2011, 15:37:50 7788 rakstīja:
Vakar pie paziņām garāžā paviesojos, tur 2009 gada e90 325i ar noskrējienu 550 000km staveja, uz pārdošanu gan jau ka būs kādi 120 000km vai pat mazāk Tā ka nav ko iespringt pa nobraukumu.

mhm, es vakar redzēju e90 - trīs nedēļas kā no salona laukā, jau bija 1200000 km uz tāfeles...
pat ar visu drukas kļūdu 120tkm nav iespejams nobraukt pa 3 nedēļām

Ar mašīnu to izdarīt nevar, bet ar Fiat var
Offline
PASSATizhi
26. Apr 2012, 15:44 #33

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


26 Apr 2012, 15:40:42 7788 rakstīja:

26 Apr 2012, 15:06:19 PASSATizhi rakstīja:

02 Mar 2011, 17:39:52 zhuupa rakstīja:

02 Mar 2011, 15:37:50 7788 rakstīja:
Vakar pie paziņām garāžā paviesojos, tur 2009 gada e90 325i ar noskrējienu 550 000km staveja, uz pārdošanu gan jau ka būs kādi 120 000km vai pat mazāk Tā ka nav ko iespringt pa nobraukumu.

mhm, es vakar redzēju e90 - trīs nedēļas kā no salona laukā, jau bija 1200000 km uz tāfeles...
pat ar visu drukas kļūdu 120tkm nav iespejams nobraukt pa 3 nedēļām

Ar mašīnu to izdarīt nevar, bet ar Fiat var
drīzāk to var izdarīt tikai ar muti
Offline
Robercz
26. Apr 2012, 16:00 #34

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4

Pirms kāda laika bija darīšana ar Dīzeļcentru. It kā sūdzēties nebija par ko - viss pēc restaurācijas gāja un griezās vēl vismaz 1,5 gadu. Auto mocīju pēc labākās sirdsapziņas.
BET pūtiens, vismaz pēc sajūtām, vairs nebija tik spēcīgs, kā pirms.
Kā jau te iepriekš minēja - ja auto ir tikai pārvietotājs, tad po, ja patīk kurināt, tad labāk meklēt iespējas uz jaunu gliemezi.
Offline
kli
16. Apr 2013, 22:13 #35

Kopš: 05. Mar 2012

Ziņojumi: 421

Braucu ar:

Kur var kvalitativi nodiagnosticet turbinu?
Offline
MAXixt
16. Apr 2013, 22:38 #36

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6566

Braucu ar: M6 f13


17 Mar 2011, 06:29:19 LAKSHMI rakstīja:
Nu viss ir bumbas.... Ieliku savu atrestaureto turbinu atpakal+ jaunu gaisa meritaju iet ka jauns auto. Ceru ka dzeki Ramava ir izdarijusi visu kas bija nepieciesams vismaz pec bazara saprata ko dara un kas jaizdara
Skatisos cik ilgi novilks .... Restauracija ar kaut kadam detalam sanaca 200 eur
Tikko shodien atbrauca 730d ,3700km pec ramavas restauracijas- pilna izplude ar ellu.
Offline
RH
09. Jan 2014, 21:32 #37

Kopš: 05. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1095

Braucu ar: četriem riņķiem

Pacelsim tēmu augšā.
Kur vislabāk restaurēt turbīnu šobrīd?
Vai tomēr labāk izskatīt variantu par citas lietotas iegādi?
Offline
6500
09. Jan 2014, 21:44 #38

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

restaureet vari,bet vina nepuutis taa ka orginalaa...ieteiktu tomer meklet citu lietotu...

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
marihuans
09. Jan 2014, 21:46 #39

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23185

Braucu ar: 3 x 666

Ja nu kas,tad ir pieejama laba e60 3.0d turbīna

-----------------

T: 203-65-203
Offline
personall
09. Jan 2014, 22:11 #40

Kopš: 13. Oct 2008

Ziņojumi: 480

Braucu ar: traktorspēku s80


09 Jan 2014, 21:44:45 6500 rakstīja:
restaureet vari,bet vina nepuutis taa ka orginalaa...ieteiktu tomer meklet citu lietotu...

pēc uzlikšanas jāpieregulē vakuuma sēne.. un pūtīs, protams, neiegriezīsies tik ātri kā oriģinālā, bet spiedienu turēs.
Parasti viņas uzrestaurē un uzliek virsū, un zvans klientam, ka auto gatavs. Viņas regulē tikai tad, ja met kļūdu kompī par spiedienu un tad uz auto pieregulē kaut kā, nu tā, lai aptuveni reālais spiediens sakristu ar nepieciešamo. Zinu, esmu darbojies vienā no vadošajiem turbo kantoriem.
Un nav garantijas, ka šrotā nopirkta lietotā jau nav bijusi kādreiz restaurēta.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo