Online
Pašreiz BMWPower skatās 236 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E34 dizelis
Autors | Ziņojums |
atrs | | Kopš: 09. Jun 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 382
Braucu ar:
| Domaju pirkt E34 dizeli tikai nevaru izdomaat kaadu labak, automatu negribu! kursh apkopes labaks,letaks? 2.4 vai 2.5 td/2.5tds ka ar degvielas paterinu? | Offline | | |
Cumpars | | Kopš: 25. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6982
Braucu ar: KK-555
| Njā, ar 2,4 tomēr ir salīdzinoši mazāk problēmu | Offline | | |
Diizeliic | | Kopš: 08. May 2005
Ziņojumi: 250
Braucu ar: ar lielu,jaudigu olimpisko dizeli
| Ja pagadiisies LABS 525tds,brauksi dziedaadams,pats taa nobraucu 2,5gadus un nozheeloju,ka paardevu. Veel viens pazinja,brauc bez probleemaam jau 3gadus un gandriiz diendienaa.
Lai veicas mekleejumos!!! | Offline | | |
atrs | | Kopš: 09. Jun 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 382
Braucu ar:
| paterins kaads ar 2.4 , kaada starpiba jaudas zinja elektroniskam un mehaaniskam suknim? | Offline | | |
atrs | | Kopš: 09. Jun 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 382
Braucu ar:
| droshivie uz DE jaabrauc, jo LV ilgi buus jameklee! | Offline | | |
roliks | | Kopš: 25. Jan 2003
Ziņojumi: 2773
Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**
| mekle labu tds! 2.4 ir skaljaks,neiet tik labi, bet no otras puses mazak kaprizs. Ieprieksejais auto man bija e34 2.4td 4atrumu automats-paterinsh videji spiezot pa pedali pilseta ap 9-10, pa soseju 7-8. Tagad braucu ar e34 2.5tds 5 atrumu automatu katafalku , pagaidam nesudzos, speju tik ellu da filtru mainit ik pa 8k km paterinsh pilseta 10 tochna,pa shoseju ~110km/h var izbraukt ari ar 6-7 nemot paliga kruizkontroli . Labs e34 dizels jamekle diezgan ilgi. Savu mekleju 2menesus. | Offline | | |
Diizeliic | | Kopš: 08. May 2005
Ziņojumi: 250
Braucu ar: ar lielu,jaudigu olimpisko dizeli
|
2006-07-10 23:34, atrs rakstīja:
droshivie uz DE jaabrauc, jo LV ilgi buus jameklee!
Un labos neviens negrib paardot....,tik es taads lohs | Offline | | |
Cumpars | | Kopš: 25. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6982
Braucu ar: KK-555
| Labu 2,4 jāmeklē ļoti ilgi (protams var arī paveikties un atrast ātri) un arī vācijā viņi ņifiga nav un lētos riskanti vest a labi atvedot uz šejieni sanāk jau normāla tds cenā, vēl ir variants pastīties arī lietuvas piuedāvājumu bet tā uzmanīgi, tupāks tas 2,4 par tds ir protams jūtami, patēriņi +/- vienādi bet kā jau teica mazāk kaprīzs gan pret saļarkas kvalitāti u.c lietām, kā arī lētāks ekspluatācijā (motors)...pameklē kaukur topikos, ir jau aprunāts bišku tas 2,4, kas jāskatās pērkot, ar ko jārēķinās....tur Useris Pūce bij labi izstāstijis, gan jau vari jautāt arī viņam, jo kādu laiku ir tādu BMW lietojis | Offline | | |
|
atrs | | Kopš: 09. Jun 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 382
Braucu ar:
| vari uzrakstiit kadu LT sludinajumu adresi? | Offline | | |
Cumpars | | Kopš: 25. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6982
Braucu ar: KK-555
| Autoplius | Offline | | |
atrs | | Kopš: 09. Jun 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 382
Braucu ar:
| ieksh autoscuot24.de skatijos daudzmaz normals 524 pa 2.5 eur naak! | Offline | | |
roliks | | Kopš: 25. Jan 2003
Ziņojumi: 2773
Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**
|
2006-07-10 23:45, atrs rakstīja:
vari uzrakstiit kadu LT sludinajumu adresi?
aizmirsti par lietuvu! | Offline | | |
Cumpars | | Kopš: 25. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6982
Braucu ar: KK-555
| Reku no viena topika Pūces teiktais par 2,4td motoriem, manuprāt diezgan noderīgi
2005-12-25 21:18, Puce rakstīja:
Šim motoram:
Sprausla ar vadību. Parasti sāk laist degvielu gar vietu, kur vadi pienāk. Praktiski nav novēršams defekts. Jauna maksā 140Ls. Lietotu pērkot var tikai kaķi maisā nopirkt.
Turbīna. Tā kā tādas tika ražotas tikai šim modelim (e34, varbūt arī kādam jaunākam e30) līdz ar to tās ir 1.kārt deficīts. 2.kārt grūti atrast. Lietotas cena ~100Ls. Jauna maksā ļōti daudz.
Ar sūkņiem nav dzirdētas daudz problēmu. Pārsvarā pietiek ar visu blīvīšu nomaiņu, kas laika gaitā paliek cietas, laiž garām degvielu un sūc iekšā gaisu, kas noved pie tā, ka grūti iedarbināk.
Dzinēja galva ar tāda kā problēma, bet cik ir nācies dzirdēt, tad to risina ar to, ka uzliek galvu no neturbo dīzeļa. Tās pārsvarā nav tik daudz cietušas no spiediena. Lietota 250Ls.
Un pašās beigās ir dilonis cilindros. Galu galā pārāk mazs spiediens tajos, lai vispār varētu aizdedzināt degvielu.
Ar ko atšķiras e28 motori no e34 ir sūknis, kas veciem modeļiem bija ar mehānisko iešprices vadību, nav elektriskās sprauslas (1.gab.), cita turbīna un izplūdes kolektors.
Nu kaut kā tā no manas pieredzes. Betnu savādāk nekādas vainas
| Offline | | |
Cumpars | | Kopš: 25. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6982
Braucu ar: KK-555
| Njā, ja vācijā labs maksā ~ 2,5 eur, tad atvdot uz šejieni sanāk diezgan liels cipars, par kuru var atrast arī labu tds, tik jāmeklē, un atceries arī ka ar aprīkojumu 2,4 dīzeļiem būs diezgan pasūdīgi, reti kurā ir kaukādas ievērības cienīgas extras, ... njā, nu gan jau vēl kauko varētu pastāstīt...bet baigi miegs nāk
Vopšem es perdoļiju gulēt | Offline | | |
atrs | | Kopš: 09. Jun 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 382
Braucu ar:
| galvenais, ka klimatkontrole, rekinu ka 500 eur izies celjaa un registraacijaa, kad vedu golfu shim man sanaca 300 eur pa celju un registraciju! | Offline | | |
Cumpars | | Kopš: 25. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6982
Braucu ar: KK-555
| ar kondišku jau būis jāpameklē exemplārs, kur nu vēl ar klimatkontroli | Offline | | |
|
atrs | | Kopš: 09. Jun 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 382
Braucu ar:
| domaaju sho njemt:
http://autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=...atsg_detail_bild | Offline | | |
roliks | | Kopš: 25. Jan 2003
Ziņojumi: 2773
Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**
| 2.4 parsvara visi ir tukshi. | Offline | | |
atrs | | Kopš: 09. Jun 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 382
Braucu ar:
| , kaadaa zinjaa tukshi? | Offline | | |
roliks | | Kopš: 25. Jan 2003
Ziņojumi: 2773
Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**
| logi, lukas uz ruchkaam | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|