Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 145 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Common rail sprauslu smidzinātāju nomaiņa.

AutorsZiņojums
xaero
04. Feb 2017, 14:21 #1

Kopš: 04. Jan 2014

No: Alūksne

Ziņojumi: 31

Braucu ar: E46 330d

Vai kāds ir mainījis tikai pašus smidzinātājus šīm sprauslām - mājas apstākļos, bez stendiem un regulācijām, ja ir, tad kādas atsauksmes? Es skatos, ka manam e46 330d maksā 42 eur gb. bosch oriģinālie. Esmu redzējis jau vairākus variantus, kur iztīra smidzinātājus ar ultraskaņu ar labiem gala rezultātiem. Es iedomājos, tad kāpēc neuzlikt vienkārši jaunus smidzinātājus, jo vecie tāpat jau būs padiluši. To, ka tas nav tehniski pareizi, es jau zinu un komentāros to varat plaši neapspriest. Zinu arī ka vispareizāk ir pirkt jaunas oriģinālas vai sliktākajā gadījumā restauētas vai lietotas ar tādu pašu kodu.
Offline
Dzhonatans
04. Feb 2017, 14:44 #2

Kopš: 21. Oct 2016

Ziņojumi: 205

Braucu ar:

pats uzdeva jautājumu,pats atbildēja vis ok,normāls pipars!

p,s plika smidzinātāja maiņa ir bezjēdzīgs pasākums
Offline
xaero
04. Feb 2017, 17:47 #3

Kopš: 04. Jan 2014

No: Alūksne

Ziņojumi: 31

Braucu ar: E46 330d

Labi, tad kāpēc es par šādu variantu aizdomājos. Amerikāņi saviem cummins 5.9 common rail dīzeļiem maina uz ražīgākiem smidzinātājiem un viss strādā. Kāpēc lai uz BMW nomainot uz tādu pašu, tikai jaunu, lai neizdotos? Es piekrītu, ja ir jārestaurē elektro-magnētiskā daļa, ka tad bez speciāliem stendiem un regulācijas neiztikt, bet nomainot tikai divas apakšējāš daļas uz jaunām, es domāju ka uzlabojumiem ir jābūt. Protams ar nosacījumu ka ar abratku viss ir kārtībā. Vēl ir jāzin ar kādu spēku Nm pievilkt to galu.
Offline
JanisD
04. Feb 2017, 18:04 #4

Kopš: 28. May 2015

Ziņojumi: 88

Braucu ar: MB W211

Kopēju savu postu no e39 sadaļas:

"Pirms divām nedēļām savam 530d veicu šo procedūru iedvesmojoties no šeit atrodamās informācijas. Nopirku auto ar kratošu dzinēju tukšgaitā, bija doma ka sulo sprauslas.
Bez diagnostikas jaucu ārā, visas sešas iznāca bez problēmām, izjaucu apakšdaļu un ieliku marinēties uz pāris dienām šķīdinātājā, tad distehnikā pa 10€/gab = kopā 60€ pārbaudīja, 2 atzina par labām, 4 jāremontē, divas no tām sulo. Ieteica resaurēt visas sešas. Pats minimums par restaurāciju būtu 40€ par bosch smidzinātāju un 42€ par darbu un obligāti maināmām detaļām. Tā kā sanāk min. 500€, nolēmu pats nomainīt sulojošos smidzinātājus. Sanāca 40€ par katru smidzinātāju = 80€. Jau 2 nedēļas ripo bez problēmām.
Nākotnē slēgšos pie diagnostikas un tad jau redzēs.. vēlreiz izņemt sprauslas nav nekādu problēmu.
Sprauslu blīvītes, ieplūdes kolektora blīves, kartera vent.filtrs u.c sīkumi eparts. Visas vakuuma caurules un degvielai - distehnikā."

...šobrīd jau pagājis gandrīz pus gads, joprojām motors rūc labi, sprauslu korekcijas INPā nepārsniedz +/-2 2 gab. pārējām mazāk. Ja nemaldos, jāpievelk ar 50 vai 70 NM spēku. Prasīju distehnikā, šobrīd jau aizmirsu.
Offline
xaero
04. Feb 2017, 18:19 #5

Kopš: 04. Jan 2014

No: Alūksne

Ziņojumi: 31

Braucu ar: E46 330d

Cik ir korekcija tieši tām sprauslām, kurām nomainīji smidzinātājus? Būtībā man doma tāda - ja ar abratku viss kārtībā, tad mainīt visām sešām smidzinātājus. +/-2 jau ir diezgan daudz.

[ Šo ziņu laboja xaero, 04 Feb 2017, 18:20:36 ]

Offline
JanisD
04. Feb 2017, 18:27 #6

Kopš: 28. May 2015

Ziņojumi: 88

Braucu ar: MB W211


04 Feb 2017, 18:19:25 @xaero rakstīja:
Cik ir korekcija tieši tām sprauslām, kurām nomainīji smidzinātājus? Būtībā man doma tāda - ja ar abratku viss kārtībā, tad mainīt visām sešām smidzinātājus. +/-2 jau ir diezgan daudz.

Nezinu kādā secībā INPA rāda sprauslas, tāpēc nevaru salīdzināt. Pirms remonta pie kompja nebiju slēdzis. Man tikai zināms kuras sprauslas bija sliktās, kuras labās un kurām mainīti smidzinātāji (uz papīra sarakstīts). Saprotams ka labāk mazākas korekcijas, bet motors strādā labi, degvielas patēriņš atbilst rūpnīcas datiem.
Varbūt kāds var pateikt precīzi kā INPA numurē sprauslas skatoties no mašīnas priekšgala? inpā 1. arī ir vistuvākā radiatoram?
Offline
xaero
04. Feb 2017, 18:51 #7

Kopš: 04. Jan 2014

No: Alūksne

Ziņojumi: 31

Braucu ar: E46 330d

Pirmais cilindrs cik atradu arī ir tuvāk radiātoram un tad pēc kārtas - 2,3,4,5,6
Offline
JanisD
04. Feb 2017, 19:03 #8

Kopš: 28. May 2015

Ziņojumi: 88

Braucu ar: MB W211


04 Feb 2017, 18:51:01 @xaero rakstīja:
Pirmais cilindrs cik atradu arī ir tuvāk radiātoram un tad pēc kārtas - 2,3,4,5,6

Ja skaita tā tad: distehnikā atzītās par labām uz INPA rāda 1,18 un - 1,41, sliktās ir 2,09 un -1,27, ar mainītiem smidzinātājiem ir -1,35 un 0,26. Bet tas viss ir aptuveni, jo ja saremontēs to 2,09 tad pārējām būs citi rādījumi.
Jebkurā gadījumā ja nebūs gaidītais rezultāts pēc smidzinātāju nomaiņas, tad restaurējot nebūs tie vēl jāpiepērk.
Offline
xaero
04. Feb 2017, 19:33 #9

Kopš: 04. Jan 2014

No: Alūksne

Ziņojumi: 31

Braucu ar: E46 330d

Tā arī ir. 1. cilindrs INPA ir tuvāk radiātoram un tad iet secīgi. Man tagad rādā tā:
1. -4.04
2. +3,83
3. -4,57
4. -4,35
5. +6,37
6. -3,14

Nākošnedēļ samainīšu visus smidzinātājus un uzrakstīšu kas ir mainījies.

[ Šo ziņu laboja xaero, 04 Feb 2017, 19:51:13 ]

Offline
xaero
17. Feb 2017, 19:33 #10

Kopš: 04. Jan 2014

No: Alūksne

Ziņojumi: 31

Braucu ar: E46 330d

Samainīju visus smidzinātājus un nevar palaist dzinēju, arī ievelkot. Uzmeta kļūdu: DDE: Rail pressure monitoring on engine start. Pie darbināšanas rail spiedienu rāda 30-40 bar un retu reizi uzlec līdz 80, bet vajadzētu, cik noprotu, lai piedarbinātu ap 300 bar. Zemspiediena sūknis rāda 3,5 bar. Vizuāli nekādas degvielas noplūdes nav, zemspiediena sūknis strādā, reila sensors un augstspiediena sensors arī domāju nav nobeigušies gaidot un mašīnai stāvot. Mana doma ir tāda, ka sprauslas vairs netur spiedienu pēc smidzinātāju nomaiņas. Varbūt kādam ir vēl kādi varianti kāpēc nav spiediena railā ?
Offline
xaero
17. Feb 2017, 19:56 #11

Kopš: 04. Jan 2014

No: Alūksne

Ziņojumi: 31

Braucu ar: E46 330d

Ir gan man kautkāda nojēga. Tevi interesē mana nojēga, jeb varbūt tev tomēŗ ir ko pastāstīt šīs tēmas sakarā?
Offline
RSAWorkshop
17. Feb 2017, 19:59 #12

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6246

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


17 Feb 2017, 19:33:09 @xaero rakstīja:
Samainīju visus smidzinātājus un nevar palaist dzinēju, arī ievelkot. Uzmeta kļūdu: DDE: Rail pressure monitoring on engine start. Pie darbināšanas rail spiedienu rāda 30-40 bar un retu reizi uzlec līdz 80, bet vajadzētu, cik noprotu, lai piedarbinātu ap 300 bar. Zemspiediena sūknis rāda 3,5 bar. Vizuāli nekādas degvielas noplūdes nav, zemspiediena sūknis strādā, reila sensors un augstspiediena sensors arī domāju nav nobeigušies gaidot un mašīnai stāvot. Mana doma ir tāda, ka sprauslas vairs netur spiedienu pēc smidzinātāju nomaiņas. Varbūt kādam ir vēl kādi varianti kāpēc nav spiediena railā ?
Diezgan droši varētu apsveikt ar ietaupījumu Laikam ne par velti viņas tiek regulētas. Bet vēl pārbaudi visas pienākošās degvielas trubas gan uz reiku, gan uz sprauslām un vēl var būt 100 un 1 iemesls kāpēc nav spiediena

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 17 Feb 2017, 20:00:01 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
xaero
17. Feb 2017, 20:06 #13

Kopš: 04. Jan 2014

No: Alūksne

Ziņojumi: 31

Braucu ar: E46 330d

Uz to es biju gatavs. Tas bija eksperimentāls plug'n play variants. Sprauslu regulācija + blīvju remkomplekts + bumbiņas sēžas restaurācija un pati bumbiņa - 47 euro uz sprauslu.
Offline
xaero
17. Feb 2017, 20:12 #14

Kopš: 04. Jan 2014

No: Alūksne

Ziņojumi: 31

Braucu ar: E46 330d

Var būt tāda lieta, ka esmu izkustinājis degvielas caurules pievienojot abratkas šlandziņu un kādā no savienojumiem tiek iekšā gaiss? Caurspīdīgajā caurulē ceļā uz augstspiediena sūkni reizēm parādās palieli gaisa burbuļi.
Offline
markelis
17. Feb 2017, 20:44 #15

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12861

Braucu ar: eFku

ideaals topiks ilistraacijai vienaa citaa teemaa par to, ka mashiinu nopirkt nav tas pats, kas to atljauties.
Offline
xaero
17. Feb 2017, 20:53 #16

Kopš: 04. Jan 2014

No: Alūksne

Ziņojumi: 31

Braucu ar: E46 330d

Ideāls topiks kur izpausties austrumu gudrajiem un latviešu valodas skolotājiem.
Offline
markelis
17. Feb 2017, 20:55 #17

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12861

Braucu ar: eFku


17 Feb 2017, 20:46:02 @cufiks rakstīja:
Ilistrācijai... Markeli!!!




pieGdiena ibio domu tas nemaina
Offline
markelis
17. Feb 2017, 21:09 #18

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12861

Braucu ar: eFku


17 Feb 2017, 21:03:08 @cufiks rakstīja:
Nu sasipi savas sprauslas, izsviedi naudu miskastë... Atslābsti - ir pieGdiena, atskrūvë bamsli aizej uz Citu Operu, nogrāb kādu vaļīgo un izšauj savu sprauslu..




bet cik bamslji par to pikji sanaak
Offline
dzuris
17. Feb 2017, 21:11 #19

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Par ko cepiens? Autors pats atbildeja :Uz to es biju gatavs. Tas bija eksperimentāls plug'n play variants.
Offline
zhurka
17. Feb 2017, 21:25 #20

Kopš: 10. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:

Cepiens laikam par to kad,kāds var atļauties uztaisīt eXperimentu pa 282

Bet ja pa tēmu, jajau redzi kad gaiss nāk iekšā tad meklē kur sūc
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo