Online

Pašreiz BMWPower skatās 250 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: ms41 vadība uz M50b20tu

AutorsZiņojums
ROYALTY
24. Jul 2014, 09:41 #1

Kopš: 09. Nov 2013

No: Cēsis

Ziņojumi: 16

Braucu ar: e36 m50b20tu moreagrun coupe

Uz konkrētā m50b20tu dzinēja ar dzimto ms40.1 vadību plānoju uzlikt ms41 vadību.
Tātad sadalenes, kloķenes devēji, lambda zondes un DME(ar amputētu EWS) tiek ņēmts no m52. Vai provodka arī jāņem no m52 vai pietiek otrai zondei vadus aizvilkt uz DME? Un vai vēl no devējiem kautkas vajadzīgs no donora? Vai varbūt kāds no manis minētajiem oriģinālajiem devējiem var palikt uz motora?
Cerams uzrakstiju tā lai var izsekot manam domu lidojumam.
Paldies
Offline
Castor
24. Jul 2014, 09:46 #2

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Ko tu gribi panākt ar šo upgreidu?
Offline
ROYALTY
24. Jul 2014, 10:10 #3

Kopš: 09. Nov 2013

No: Cēsis

Ziņojumi: 16

Braucu ar: e36 m50b20tu moreagrun coupe

Galvenokārt degmaisījuma koriģēšanu 2 bankām.
+ms41 ir labāks motora vadības algoritms un normālas diagnostikas iespējas salīzinot ar ms40
Offline
Sviests
24. Jul 2014, 10:33 #4

Kopš: 20. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 721

Braucu ar: nākotnes klasiku

lol, nau veerc

viss kopā nostājas uz vesela M52B28 motora cenas, laikam neesi painteresējies cik maksā M52 devēji un zondes, pat lietotas
Offline
ROYALTY
24. Jul 2014, 10:39 #5

Kopš: 09. Nov 2013

No: Cēsis

Ziņojumi: 16

Braucu ar: e36 m50b20tu moreagrun coupe

amm.. neiet runa - ir vai nav vērts. ir donors no kā nolasīt. Jautājums ir izlasāms augstāk..
Offline
Driver
24. Jul 2014, 10:59 #6

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Jul 2014, 10:10:51 ROYALTY rakstīja:
Galvenokārt degmaisījuma koriģēšanu 2 bankām.
+ms41 ir labāks motora vadības algoritms un normālas diagnostikas iespējas salīzinot ar ms40



Ir verts un beidzot kads auto uzlabo, nevis laukjski downgreidojas uz motronic 3.3.1

Edit:
Lambdas 15-25ls/gab lietotas (var njemt, atskiriba no bosch)
Gaisa meritajs ap 30ls
Un klokenes/sadalenes deveji ap 50ls/gab

Tik tie deveji tapat biezi spragst un agri vai velu bus jaliek jauni, japat nopirks visu m52b28 ar nevainojami stradajosiem abiem devejiem, kas ir maz ticams.
Droselec pocis, motora temp devejs deres no ms41

[ Šo ziņu laboja Driver, 24 Jul 2014, 11:02:45 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
ROYALTY
24. Jul 2014, 11:03 #7

Kopš: 09. Nov 2013

No: Cēsis

Ziņojumi: 16

Braucu ar: e36 m50b20tu moreagrun coupe

gaisa masu arī vajag?

un kā tur ar to provodku paliek?

[ Šo ziņu laboja ROYALTY, 24 Jul 2014, 11:04:22 ]

Offline
Driver
24. Jul 2014, 11:44 #8

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Aaa, nee. Masa vienada abiem 2.0
Pravodkai pinus neesmu salidzinajis, bet cik atceros, tad viens no rotejoshajiem devejiem toch bija citada principa un ar citadu pieslegumu ecu.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
AgnisB
24. Jul 2014, 13:36 #9

Kopš: 10. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 739

Braucu ar: neturbo subāru

Driver, kāpēc lauķiski? Nevēlos ar tevi strīdēties, bet kāpēc gan uz ne-ikdienas M52 nevarētu likt to ''tupāko'' bosch vadību, tikai tā iemesla dēļ ka viņu ir vieglāk appist un līdz ar to daaaaaaaaaudz vieglāk saregulēt. Pats to izdarīju, aizvedu uz TurboChipu regulēt un visādi stock M52 2.8 tagad vienkārši pienes ūdeni.
Paziņam tas pats variants - m52 2.8 ar 3.0 iekšām un vēl šo to... ar siemens gāja ok, čipots itkā arī bija. Interesējās par regulāciju, Latvijā to neviens neuzņēmās darīt, tāpēc arī izvāca to Siemens nah ārā un uzlika 413'o. Pēc tā uzreiz viņam nācās sprauslas un sūkni mainīt uz ražīgākiem, lai varētu normāli saregulēt... stock vairs neturēja to jaudu.

Atceros, ka toreiz pavasarī, atbraucot pie manis un Regnāra (kad man auto nevarēja pielaist) arī tāds bišķi neapmierināts staigāji apkārt, no sērijas ''wtf, kāpēc jūs tā darat?'', bet nu IET ta labāk

[ Šo ziņu laboja AgnisB, 24 Jul 2014, 13:39:56 ]

Offline
Castor
24. Jul 2014, 13:39 #10

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Ieguvums no tā pasākuma būs tuvu nullei. Labāk kopā ar ms41 ielikt kādu m52b25/28.
Offline
ROYALTY
24. Jul 2014, 21:06 #11

Kopš: 09. Nov 2013

No: Cēsis

Ziņojumi: 16

Braucu ar: e36 m50b20tu moreagrun coupe

Soreiz runa nav par jaudu, bet dinamiku un realizaciju "sporta" pec.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo