Online

Pašreiz BMWPower skatās 150 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: E36 problēma ar siltumu

AutorsZiņojums
shiirs4
09. Dec 2008, 21:45 #1

Kopš: 26. Nov 2008

Ziņojumi: 1887

Braucu ar: opel ascona, laimas pulksteni, ogres statoilu un miskastes maisu galvaa. (nasing spešal)

pirkart apskaties tosola liimeni.

ja limenis ir normaa, tad vaina ir udenssuknii.
Offline
ozo
09. Dec 2008, 21:46 #2

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18846

Braucu ar: Braucu ar

tosols, suuknis, termostats.
Offline
shiirs4
09. Dec 2008, 21:47 #3

Kopš: 26. Nov 2008

Ziņojumi: 1887

Braucu ar: opel ascona, laimas pulksteni, ogres statoilu un miskastes maisu galvaa. (nasing spešal)


09 Dec 2008, 21:46:10 ozo rakstīja:
tosols, suuknis, termostats.


termostats 100% atkrit shaja gadijumaa.
Offline
bmwaddict
09. Dec 2008, 21:51 #4

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Pabrauc tā ilgāk un sāks arī pārkarst brīvgaitā, respektīvi lēnām zūd tosols. Pielej tosolu un nočeko vai netek sūknis.
Offline
shiirs4
09. Dec 2008, 21:59 #5

Kopš: 26. Nov 2008

Ziņojumi: 1887

Braucu ar: opel ascona, laimas pulksteni, ogres statoilu un miskastes maisu galvaa. (nasing spešal)

jasak ar dzeseshanas shkjidruma parbaudi un sistemas atgaisosahanu/pielieshanu.
Offline
Classic
09. Dec 2008, 22:04 #6

Kopš: 23. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 16

Braucu ar: BMW e30 2.5

man ari ir tada problema ar 320 zurku. rit bus brivs laicins - paskatisos kas tur ir. ja izdosies atrast risinajumu - uzrakstisu
Offline
grimS
09. Dec 2008, 22:10 #7

Kopš: 01. Jun 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2291

Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe

Man bija tas pats. Atgaisoju, pieleju tosolu, tagad jāpačeko vai pārgāja un nekritīsies līmenis Iesaku sākt ar to pašu.
Offline
daugstinsh
10. Dec 2008, 00:40 #8

Kopš: 17. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 468

Braucu ar: e36 Pele

vot, man kas lidzigs, tikai - sastregumos stavu tad lenam sak karst, ja korkis ir paraliek liels es eju mala! no sakuma man bija antifriz zud (kad priku auto, man teica ka tosolu bmw nemilot) ik pa laikam pieleju klat un ari atgaisoju!
pedejais atgadijums bija super labs - TA neizgaju dabuju slimibas lapu, aizbraucu lidz ex-draudzei, jo bija sarunats, ka pavizinasu, visss bija labi, lidz bridi uzbraucu uz Alfas autosstavietas un ieminu gaziti - driftam, antifriz bija visur! ex-ene soka, es tikai pateicu, ka tas ir tunings (man atvests no vaczemes bija dragam taisits aparats) tad es velak aizvedu un man atkaroti sataija unatgaisoja, bet tas pats stavot - karst. pedejas dienas pirms noliku uz ziemas gulu, nekas varak nekars, tikai ja ilgakar dzekiem sedejam auto saka biku karst, tad divus metrus uz prieksu un atpakal un viss kartiba!!!!
bet par so problemu, kas ar karsanu ir man - neviens servis neko nevareja pateikt, teica vajag atgaisot!!!!! nezinu, varbut kadam ari kas lidzigs ir bijis!


P.s. visa dzesesana ir parmainita iznemot radiatoru, pielauju ka radiators pa mazinu un tas ari viss!!!!


Otrs jautajums, kapec 323i ir 2,5 litru motors un 325 ir ari 2,5 kur ir starpiba!



P.s. 2. esmu piedzeries, no rita varu parakstit!


visu cienu!
Offline
mazzajs
10. Dec 2008, 00:47 #9

Kopš: 05. Dec 2008

Ziņojumi: 53

Braucu ar: audi , vw , alfa romeo , kawasaki

bez bazāra.. termostats..
Offline
daugstinsh
10. Dec 2008, 00:57 #10

Kopš: 17. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 468

Braucu ar: e36 Pele


10 Dec 2008, 00:47:03 mazzajs rakstīja:
bez bazāra.. termostats..



terostai piemeram man ir mainit jau mmmmm, tris teizes un nekadas vainas!!!!
es pats ir soka un nezinu, ka but!
man vis veras un siltums ir utt, bet ja uzvietas ta ir karsts motros!
Offline
Staris
10. Dec 2008, 01:04 #11

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

323i ir 2.5 deforsēts motors
Offline
harits
10. Dec 2008, 09:21 #12

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:

Man arī bij tā, kad stāvot uz vietas pūš aukstu gaisu, uzdodod RPM. sāka pūst siltu, pie vainas bija GALVA, kas bij ķerusi krīzi, saplaisājusi, tosols negāja dzinēja, bet kompresijā gāja dzesēšanas sistēma, un un sanāca tā kad bij vislaik k-kur gaisa burbulis
Offline
e34
10. Dec 2008, 09:33 #13

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3966

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

nu jopcik,ja līmenis ir,skaties sūkni(jo temostatu esi mainījis 3reizes), vēl arī termomuftu iespējams jāmaina,tās darbību var dzirdēt, dzinējam sasniedzot noteiktu temperatūru.
Offline
gincha25
12. Dec 2008, 11:46 #14

Kopš: 13. Dec 2006

Ziņojumi: 59

Braucu ar:

man bij rovna tapat, vaina bija limeni, limenis ir loti svarigs, ja bija drusku zem mesila
Offline
australia
12. Dec 2008, 12:50 #15

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1795

Braucu ar: ratiem


09 Dec 2008, 21:55:37 Sancix rakstīja:
Laifa kautkas tur bij teicis ka kautkads elektromagnetiskais varsts, tip neatveras...un kad uzdod rmp tad spiediena rezultata siltais tosols ieiet pečkā...nezinu ar kuru galu saakt.

Šito es dzirdu pirmo reizi. pašam arī ir šī problēma. pagaidām neesmu atradis risinājumu.
Tosols ir līmenī, sistēma atgaisota. vieīgi moš pamēģināt piegāst bačoku līdz lūpai un uzgāzēt, kā te ieteica. redzēs vai tas tosols kaut kur ielien. moš vēl uzbraukt slīpumā, lai auto priekša bišku ir uz augšu
Offline
zzips
12. Dec 2008, 12:54 #16

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28218

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

Viss pareizi pirmais limenis, tad suknis


Tas par to varstu, zina ka e30 ir tads varsts truba pirms peckas radiatora vai tads ir e36 nezinu, iespejams ka ir

[ Šo ziņu laboja zzips, 12 Dec 2008, 13:47:15 ]



-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
bmwaddict
12. Dec 2008, 19:25 #17

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


12 Dec 2008, 18:52:32 Sancix rakstīja:

Itkā ir...tas vārsts atrodas tur kur iet trubapečkas radiatoru, un vinš citreiz nogļuhojot un neatveras līdz galam (vismaz laifisti tā raksta ) a kad iedod grīdā, tad spiediena rezultātā siltais tosols tiek pečkas radiatorā, tāpēc ir fīča ka tukšgaita vēs, bet pie apggr, kaa vajag. Lai nu kā, bet pagaidām izskatās ka man bij kkur gaiss iekšā, atgaisoju, pielēju 2x tosolu, nu tagad jau otrā diena un līmenis nekrīt un ar siltumu arī viss ok


dumiibas tas viss. tas vaarsts vai nu atveraas, vai aizveraas, tam nav kautkaads staavoklis tipa drusku atveras.
un dzirdeet taa darbiibu var pie iesleegtas aizdedzes pagrozot temperatuuras klokji aukstajam liidz galam un tad drusku atpakalj, ir jaabuut klusam tukshkjim.
visas shitaas probleemas M50 gadiijumaa kad slikti silda pie zemiem RPM parasti ir shkjidruma liimenis, taalaak - suuknis. Veel taalaak tad plaisas/bliive/liikorciigi iebaazts termostats..
Offline
BeeDoo
25. Dec 2008, 19:41 #18

Kopš: 02. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 724

Braucu ar: E39, Mitsubishi Lancer 06`

man ir tieš tāda pati probēma ka pie apgriezieniem tik silts ir, tik man tosols nezūd un gaisot gaisoju jau visulaiku bet nekas nemainās.
Offline
Delerium
25. Dec 2008, 19:43 #19

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8278

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio

droš ka uudenssuuknis beikc..
(pec pieredzes)
Offline
mareksb
25. Dec 2008, 19:48 #20

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari

taka sodien ir un negribu banu tad ludzu brauc uz servisu un nepis te jaunus topikus par huijnam tev to auto tur sataisis
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo