Online

Pašreiz BMWPower skatās 79 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Apgriezieni 2.0 vanos

AutorsZiņojums
boocis83
15. Apr 2008, 22:31 #1

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ

Sveiki visiem!
Forumā nevarēju neko sev piemērotu atrast, tāpēc taisu jaunu topiku...
Problēma ar e36 2.0 vanos...kad brīvgaitā uzsit pa gāzes pedāli jeb uzgāzē, tad abaroti nenokrītas uzreiz, bet pastāv kādu sekundi pus otru...grūti normāli uzsākties braukt-vainu pa daudz abaroti vai arī pa maz(nēsmu iesācēj šoferis-pie stūres sēžu jau gadus 8us)...Kādi varianti?Mans variants ir par gala slēdža izregulēšanos, bet varbūt kas cits?
Un vēl-pie galvas priekšpusē(pie ieplūdes kolektora-tur kur iet iekš galvas tāda resnāka trubiņa-itkā ventilācijai) ir tāda maza trubiņa, kura manam bmw ir nezkāpēc notrūkusi...tad jautājums-kur ir šīs trubiņas otrs gals pievienojams???
Offline
boocis83
15. Apr 2008, 23:54 #2

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ

Un vēl-kā spriegojas ķēde tam pašam 2.0 vanos???
Offline
boocis83
19. Apr 2008, 17:06 #3

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ

Vai kāds nevar pateikt kā spriegojas ķēde 2.0 vanos motoram-pati spriegojas taka žigulim vai jāspriego pašam???
Uzgāzējot un dažreiz tukšgaitā var dzirdēt nelielu graboņu galvas augšdaļā-priekšpusē...
Žigulim spriegotāja galā esmu licis nelielu trubiņu lai var vēl iespriegot un nebūtu jāmaina ķēde...
Ja nevar iespriegot, tad cik varētu izmaksāt ķēde+mierinātāji+spriegotājs+zobrati bez darba???

Offline
Archer
19. Apr 2008, 17:11 #4

Kopš: 27. Mar 2006

No: Rēzekne

Ziņojumi: 1259

Braucu ar: YAMAHA

izskatās, ka šajā topikā tev sāk raisīties spraiga diskusija pašam ar sevi
Offline
boocis83
19. Apr 2008, 20:54 #5

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ


19 Apr 2008, 17:11:03 Archer rakstīja:
izskatās, ka šajā topikā tev sāk raisīties spraiga diskusija pašam ar sevi

Izskatās ka šajā forumā nav neviena sakarīga tehniska cilvēka...
Offline
algo
19. Apr 2008, 21:05 #6

Kopš: 01. Oct 2007

Ziņojumi: 123

Braucu ar: RRSC, R1

nu v-anus, tas vanos, ja grab
Offline
boocis83
09. May 2008, 21:42 #7

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ


09 May 2008, 13:55:03 aspy rakstīja:
Par apgriezienem runajot tev tur prosta droseles mehanisms vai pati trosite kaut kur ķīlē. ķēdi spriego tikai tad kad viņu maina tur vienkarsi ir tada skruve aiz kuras ir atspere un parejie pribambasi bet to labak neaiztikt... tas kas tev tur pa bridim grab tie ir kompensatori prosta tur kads iet uz beigaam tur tadi ir 24 gabali katrs jauns maksaa apmeram 13Ls ieteicams mainiit visus uz reiz bet nu var ari mainit tikai tos kuri ir bojaati vizuali to protams nevar noteikt... un par to trubu runajot ja vina ir no plasmasas tad taa ir paredzeta iepludes kolektora eļošanaj viņa pievinojas zem kolektora pie viena pribambasa kas savukart ieiet kolektoraa...

Ar abgriezieniem jau tiku galā-nopirku bmw eksplotācijas un remonta grāmatu krievu valodā un atradu vainu...
Graboņa arī ir likvidēta=vainīgs bij ūdens sūknis
Trubiņa itkā nav no plastmasas un ir apmēram 5mm tieva-iekšējais 5mm...grāmatā arī šī nav parādīta???Tā kā šis trubiņas jautājums vēljoprojām ir aktuāls...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo