BMW 2.0D N47 ķēžu maiņa

[1-20]  [21-40]  41-50 

Kaross 27. Nov 2017, 16:08

yes. un neesmu vēl šos redzējis ar sausu kartera blīvi.
Labāk sataisīt uzreiz, lai nav pārmetumi no klienta pēc tam.

Foxijs 27. Nov 2017, 15:50

neņemt motoru var ja nav nekas cits jāmaina, tiklīdz kaut kartera blīve jāaiztiek tā vienkāršāk vnk izcelt.

jurciksd 27. Nov 2017, 15:42

Paldies par info ļoti noderīgi, nākamo auto meklēju tieši ar šādu dzinēju!

Krabiz 27. Nov 2017, 13:52

Labs apraksts!

AF, SWAG = OEM daudziem dzinēja elementiem

Kaross 27. Nov 2017, 13:08

Viskaut ko var caur dirsu darīt, bet nu vienkāršāk un ātrāk ir izcelt dzinēju un darīt to uz galda. Ja samaina vienu vai divas ķēdes, tad vēl var uz kaut kādas bedres.

AF 27. Nov 2017, 12:43

Malači ka aprakstu uzcepāt ar detałām u.t.t tas ir super!
Tik nesaprotu kamdēł motoru cēlāt, principā ar nońemtu kārbu tur tiek klāt teicami, bet nu katram kā patīk, teiksim ja nav pacēlājā, uz bedres to darīt var tik pat sasniedzami.
Kēdes un spriegotāju zoles oem vai tomēr aftermarkets?
Cik sapratu swag/ febi ir oem? Kā īsti ir?

R_BERGS 27. Nov 2017, 12:04

Normāli iekomentēju
Pirms walder vēl vispār bija par to iedomājies uzrakstīt

Imanta

walder 27. Nov 2017, 12:03

Tagad pērkot auto arī šo dzinēju, kam nobraukums jau ir kā minimums 200k, šis izskatās must have

R_BERGS 27. Nov 2017, 12:03

Walder, domā kādam tas vēl līdz šim nebija skaidrs?

Laba galerija

Cīnaties

Bimmer 27. Nov 2017, 12:00

Vairāk šādu raportu galerijas

[1-20]  [21-40]  41-50 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties