Infiniti FX45 PĀRDOTS!

 1-20  [21-37] 

cibis 22. Sep 2017, 06:46

Attopies no šī murga

GTs- 22. Sep 2017, 00:48

Kurš būs tik drosmīgs un sāks powerā autiņus uz izsoli laist?
Piem, lai varētu solīt, jābūt lietotājam ar stāžu. Noteiktā termiņā jāpārraksta/jāsamaksā. Pirmstam var aizvest uz servi. Ja ticis melots par stāvokli, tiesības atteikties no savas likmes.
P.s. Dodu 5k. Kurš vairāk?

artursz 21. Sep 2017, 13:20

dod labāk to autiņu placik, vismaz 3000€ dabūsi.

KM 20. Sep 2017, 18:53

da labi te tadi visi miljonari, ka nav liekas 10min uzpilldit dujos?

walder 20. Sep 2017, 15:39

Tas reāli ir VIENĪGAIS lpg trūkums, ka jāpildās vidēji ik pēc 300km, kas braucot garos ceļojumos var šķist neērti. Reāli jau tā pat sagribās kafiju vai pamīzt, tā kā nav tik traki. Bāņi ir cits stāsts

GTs- 20. Sep 2017, 11:38

Mja, pa bāni tomēr diezgan rij. Man tas diezgan aktuāli. Bieži jāmekle tanks. Lv ta pof, nav tie attālumi tik lieli.

HUBLOC 20. Sep 2017, 11:12

Šādam motoram nav variantu, pilsētā 16 litri beņas nav nekāda medusmaize Ir bijuši divi auto ar gāzi, nekādas jebļas nav bijušas - reizi 10k mainu eļļu motorā un filtri + gāzes filtri. Reizi gadā sveces. Reizi divos gados gāzes sprauslas jānočeko un viss

Elviss 20. Sep 2017, 11:07

Es laikam gāzi vairs neizvēlētos. Baigā jebļa. Iepist kapeiku, protams, var, bet komforta nekāda.

AAE 20. Sep 2017, 10:27

FX45 patēriņš pa bāni bija 15-17l/100km gāzes.
140-160 kmh
Vienu balonu izbraucām uz 180-200kmh, pildīties vajadzēja jau pēc ~200km

45l balons un pildies ik pa 270-300km

wheelie 19. Sep 2017, 17:44

būtu dīzelis un zaļš varētu apdomāt...

artc 19. Sep 2017, 17:40

3.5 patēriņš pa šoseju nebija zem 10-10.5l/100km, pa pilsētu ~16l/100km, bez gāzes.

walder 19. Sep 2017, 17:32

nu hvz vai uz šosejas bus tikai 6-7eur lpg uz 100km

daticho 19. Sep 2017, 16:56

Šis tāds pats trash kā visi E53 4.8ixi utt
pretīgs auto

artc 19. Sep 2017, 14:26

Kā jau te teica, abi divi motori ir labi, tikai vajag kopt un eļļu mainīt, tad problēmu nebūs.
Lielākā daļa gan LV ir nojāti un ar rūsas problēmām.
Detaļas - kā kuras ir dažas ļoti dārgas un nav aftermarket variantu. Piem., izbeidzās man kondicioniera sūknis, jauns 1200 EUR, aftermarket nav piedāvājumā, rezultātā no leišiem paņēmu lietotu par 230 EUR.
Man gan bija FL, kuram plastmasas nedaudz labākās uztaisītas,piem., viduskonsule, kura šiem pFL ar laiku izļurkājas un grab.

ozo 19. Sep 2017, 11:40

Tāpēc jau pārdodu

R_BERGS 19. Sep 2017, 11:22

Par to cenu sanāk praktiski jauns dacia duster

Vertetajs 19. Sep 2017, 09:34

Mums ir šāda mašīna ar 3,5 jau lietošanā 11 gadus nekadas problemas vispar nav, nobraukums 75000, auto tikai pirkts ar 4000 noskrejienu un nav nemts no lietuvas ka vairakums ss.lv,par ko parliecinājas viens bmwpower lietotajs pirms gada, kad atteicam auto pardoshanu.
Isofix ir aizmugure. Par 4,5 motoru nav informacijas kad pirkam mums tieshi teica ka 3,5 ir labaks motors ar mazak problemam ka ari ar butiski mazaku paterinu itka 3-4L, bet par realo info nav. PAzvaniet uz nissan gan jau ka telefoniski sniegs info, cena loti laba shitam ja stavoklis labs

HUBLOC 18. Sep 2017, 21:05

A šiem modeļiem ir isofix stiprinājumi!?

ozo 18. Sep 2017, 19:51

Rūsas nav.

GTs- 18. Sep 2017, 19:36

Tā arī pie nekāda kopsaucēja nenonācu, viens saka 3,5 gavno, otrs 4.5.

Principā jā, ir interese, bet bet bet.... Daudz BET'i šim modelim Nu gultņi vismaz 50k km kalpo?

Plus vēl interesants 3,5 eksemplārs ir uz tirgu. Cik lasījos šiem abiem labāk izgriest katus vai jānomaina uz high flow katiem, jo šie ātri beidzās, to keramiskais pulveris nonāk cilindros un adios dzinējam. Tā vismaz stāsta wikimotors.
Un vārstu vāki varot deformēties.

HUBLOC, jā, šķiet ka kādi 10-11eur pilsēta un ārpus atkal 6-7eur.

Kas šim ar rūsu?

 1-20  [21-37] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties