E21 332ti projekts nav miris...PART VI

 1-20  [21-40]  [41-60]  [61-80]  [81-100]  [101-120]  [121-122] 

Phasma 27. Nov 2014, 13:07

Īsāk, pa dirsu aizgāja divi vārsti, viens virzuļa gredzens, starpvārpsta ar šāli, blīvslēgu un pati zobene. Galvas blīvi ar nebūtu prātīgi izmantot otrreiz, ja mērķis ir 900+whp. Sveikā tiku cauri!

Phasma 17. Aug 2014, 21:46

290ls bija pa taisno no ražotāja

Hektors 17. Aug 2014, 17:22

cik tad udens suknis maksa?

Phasma 16. Aug 2014, 17:09

Priekš Tevis Jān, ieskenēšu ar! Kā jau rakstīju, vārpsta bija apvirpota un nāca mantojumā no iepriekšējā atmosferas dzinēja - to man nevajadzēja izmantot! Par vārstiem zināšu nākamnedēļ, lūrēšu ar boroskopu pa sveču caurumiem. Principā, 50/50, jo tiko kā iedegās spiediena lampiņa, Gints uzreiz noslāpēja. Pirmais, ko pamanījām, ka priekšējais fragments, kas ir nospriegots ar zobeni, bija šālē noķīlējis un izkausējis blībslēgam gumiju. Zobene tajā sektorā palikusi bez zobiem. Klin klank skaņas neviens nedzirdēja, arī Gints ar visām knock sensor austiņām! Hvz, autopsija parādīs, cik lueli darbi gaidāmi!

Rakstnieks 16. Aug 2014, 14:56

Skaties,ka zobsiksna nav bijusi nospriegota par ciešu, jo tas ir visbiežākais iemesls,kāpēc tie sūkņa pievadi lūzt kopā.
Vārsti līki?

janeks7 16. Aug 2014, 11:30

Čik bārus pūtīsi
Nu ieliec gan līknes bildi

Phasma 15. Aug 2014, 20:03

aha, tulit skriešu un priekš tevis skenēšu līknes. Tici jau uz vārda!

didzinators 15. Aug 2014, 19:25

Iemet likni, citadi tiem cipariem nav jeegas

Puce 15. Aug 2014, 19:01

Tā ir eļļas sūkņa pievadvārpsta?

roxys 15. Aug 2014, 17:27

labāk būtu driftam taisījis

se7en 19. Mar 2013, 08:30

Par to Alu metināšanu galīgi negribu piekrist, vajag normāli un pareizi notīrīt, tad nebūs poras

Phasma 14. Mar 2013, 17:57

Tas būtu kruta, bet visi atsaka. Vietas uz "borta" ir vēl pietiekami.

Modjo 14. Mar 2013, 09:29

Phasma malacis. Gudrie un bagatie var nākt talkā ne tikai ar labu padomu, bet arī ar reālu naudiņu. Vajag taču palīdzēt Kur rinda

Phasma 13. Mar 2013, 00:03

Kas to lai zin?

Phasma 11. Mar 2013, 15:23

Rievsiksnu, jeb celiņsiksnu izdomāja nejau tāpēc, ka tā apēd HP, bet tāpēc, ka modernajiem dzinējiem piedziņas siksnas ir kudi garākas un serpentīnu vairāk - ar ķīļsiksnu tas vienkārši nebūtu izdarāms. Bet tagad paveries motora bildēs, vai tur tas ir nepieciešams?

janeks7 11. Mar 2013, 15:18

Kaspar neuzvelcies ,pats rakstiji ka ūdenssūknis apēd tik un tik zs,tagad būs elektriskais.Nu un ģeneratora piedziņa ar ķīļsiksnu ar apēd vairāk zs nekā ar rievsiksnu
Bet lai nu paliek

Phasma 11. Mar 2013, 14:57

nu bet tieši tā! Kāpēc kaut kas būtu jāpārtaisa tikai tāpēc, ka šķiet vecmodīgi! Viss dragreiss ir vecmodīgs, bet man patīk!

eu, Ādolf, tā ir tavām rokām būvēta evolūcija? Par darba kultūru runājot, es ieguldos darbā maksimāli, cik vien labi protu, taču šis ir mans pirmais A-Z projekts un tas arī nav mans pamatdarbs, ne pēc izglītības, ne pēc nodarbošanās. Man nav serviss/darbnīca, kas gatavo profesionālus gāžamos, nav pieredzes un sponsoru man nav. Ir tikai garāžiņa, kur mašīnai pa riņķi apiet pat nevar, valsts aldziņa un milzīga vēlēšanās ar to auto atkal piedalīties sacenēs!

Puce 11. Mar 2013, 14:37

No sākuma džasā! jāiedod reālos darba apstākļos un, tad varēs pārtaisīt, to kas jāpārtaisa.

Phasma 11. Mar 2013, 14:09

Un ko man tagad pārtaisīt visus skriemeļus, lai būtu rievsiksna? Ģeni griež un es par to nesatraucos!

janeks7 11. Mar 2013, 14:07

Kaut vai ar rievsiksnu

 1-20  [21-40]  [41-60]  [61-80]  [81-100]  [101-120]  [121-122] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties