Kur BMW nav vietas jeb pirmoreiz bezceļā.

 1-20  [21-40]  [41-60]  [61-80]  [81-92] 

_Coyots_ 11. Nov 2009, 21:19

A te ko pa glamūru jārunā?

TvaiX 11. Nov 2009, 20:50

Jā, visi domā par glamūru bezceļā...
Cik saprotu, ņiva ir ne tikai kā krievu tehnika jāpārlasa kad sāc lietot, bet arī nopietni jāstiprina - beigās reāls konstruktors ko pārlasīt, stiprināt un pārbūvēt.
Ja izvēlētos krievu tehniku, tad es bobiku laikam izvēlētos, esot viņiem izturīgi armijas tilti un kas vel ne... Man ir stāstijuši ka Vācijā ir kāds kas bobikus pēc krievu tehnoloģijas ar vācu kvalitāti būvē, nezinu cik tas patiesi... Bet vispār G ir vācu bobiks!
Ja grib baigi offroadu runāt, tad topic uzcepiet..

_Coyots_ 11. Nov 2009, 20:34

Nav jau isti +/- nozīme ar kādu auto brauc. Ir arī čempis vinēts ar krievu Uaz un par Toyotu 70 ar nevienu sliktu vārdu nevaru teikt. Lai tiktu pie rezultāta laba ir labvēlīgi jāsakrīt daudz faktoriem. Tāpēc tagad izcelt konkrētu auto marku pārāku par citām domāju ka nav korekti.

SpOrcMeN 11. Nov 2009, 19:27

ar nivu nav glamurna

genaadijs 11. Nov 2009, 18:59

a kapec ne1ns ar njivaam vairs nebraukaa

-INC- 11. Nov 2009, 17:58

Svars, klīrens, riepas, viņča u.t.t. ir ļoti svarīgas lietas, bet gonkā uzvar tas kurš nobrauc līdz galam un te nu MB G ir zināmas priekšrocības.

Bloķi tur ir standartā, un ļoti uzticami. Kā jau TvaiX teica ne jau vienmēr viņi ir jālieto.

andreiko 11. Nov 2009, 16:14

cik zinu grand cherokee ar quadra drive arī ir visi 3 bloķi, nu tie gan gan paši tur slēdzas automātiski. Arī manējam ir starpasu un pakaļas bloķis standartā

TvaiX 11. Nov 2009, 16:10

Bloķus slēdz tad kad vajag un ar priekšējiem vajag ļoti uzmanīgi, kad tie saslēgti, priekša nestūrē. Pie palēcieniem pirms kraujas, kad ritens atbrīvojas un iegriežās, krītot atpakaļ dabūnot slodzi var visu salauzt - ir video kā tas izdarīts.
Bloķi slēdzas dažādi, citiem vajag apstāties un manuāli lai pieslēgtu, citiem vajag zemus apgriezienus/slodzi ja negrib nokaut utt. G īpašība ka viens no retajiem auto ar visiem rūpnīcas bloķiem standartā.

andreiko 11. Nov 2009, 13:46



kad uzlikšu vinču un dubļu riepas tad mok arī braukšu Pagaidām mana pieredze no 4x4 kluba izbraucieniem (pēdējā nepiedalījos) par manu auto liek teikt tikai labākos vārdus Katrā ziņā svars un klīrenss ir liels pluss, salīdzinājumā ar to pašu G

10 11. Nov 2009, 12:57

Atbrauc ar savu liftēto čiriku ar 31 riepām bez bloķiem pie mums uz Ādažu poligonu,paskatīsimies kā tu brauc kur acis rāda.... Jo vairāk ālējies ar ieslēgtiem bloķiem,jo mazākas izredzes finišēt.

andreiko 11. Nov 2009, 12:43

to ralfins

nu tur tai mirklī viņš rāpās ārā no upītes, viens rats nežēlīgi spolēja, bet otrs pilnīgi negriezās. Imho ja viņam būtu bloķis tad šī nu būtu īstā vieta kur to ierubīt, vai varbūt vienkārši viņs to bija iepriekš nokāvis, nezinu.
P.S. Es braucu ar savu liftēto čiriku un 31 riepām kur gribu, man nevajag nekādus bloķus - visu izšķir svars Nu lab lab, ūdenī līdz logiem braucis iekšā neesmu

10 11. Nov 2009, 12:35

Nezināju,ka armijas MB UNIMOG 404S tiltiem nav bloķu.... Vienkārši ir vietas,kur viņus var slēgt iekšā un kur nevar,vai arī no viņiem nav nekādas jēgas.

ralfins 11. Nov 2009, 12:27

to andreiko

par to vai vajadzīgs priekšā bloķis ir tāpat kā ēst zupu ar dakšu - tipa paēst jau var, bet ar karoti būtu ātrāk + ja abi priekšējie riteņi griežas ar dažādu ātrumu, tas nenozīmē, ka nav bloķa - viņi mēdz būt dažādi...

andreiko 11. Nov 2009, 11:07

vakar pa tv rādīja kā TR3 mīcījās pa dubļiem, ievēroju, ka vismaz priekšējie rati točna viņam negriezās vienādi, tātad nekāda bloķa viņam tur nav. Līdz ar ko jautāju sev, vai tiešām tie bloķi, vismaz priekšā, ir tik ļoti nepieciešami. It īpaši, ja ir vinča - piesienies un izvelcies!

agaFU 10. Nov 2009, 22:02

tie nebija no sejienes, kas 6dien taa nokodaas, ka 7dien tikai vienos modaas?

Maxis 10. Nov 2009, 21:57

[i] ķiha babi, vse pojedjim [/i]
Galvenais, ka labi izbraukājāmies un izklaidējāmies!
Tak vienalga kam par 5 punktiem vairāk un kam mazāk

SpOrcMeN 10. Nov 2009, 20:18

atlaid ruchnjiku nesaprati laikam. velreiz skaidroju - soda punktus skaita nevis proporcionali starp dazhadam klasem - jo nekad neviens klases sava starpa nav meginajis salidzinat, bet gan katrai klasei pa savam, njemot vera pavadito laiku SU trasee un vispar maximali noteikto laiku. nekadas proporcijas tur nav. panjem un apskaties. 0.25 punkti par sekundi ir visiem, bet jums trase ir isaka un tai tiek dots isaks laiks piem. 600 sec mazajiem un 900 sec lielajiem nerunajot nemaz par grutibu - apskaties kaut vai maximalos sodus par SU neveikshanu jums piemeram 150 un 170 mums 225 un 150.

scorers 10. Nov 2009, 16:43

.. kas tā vispaar Tev par skkaitishanu "bez SU", jeb spec. uzdevuma ????, viss VIENMEER un ViSIEM tiek skaititskopaa, un soda pukti/laika normas bija proporcionaalas abu klashu grutibas pakaapei, - pietam Tu mūsu (standarta) klases punktus vareji panjemt, mees Tavus (spoooorta) nevarejam !!!!
.. un vispaar nav ko iet stresaa, sheit tam nav ari ista vieta, - rakstiju raskladu tik tadelj, lai Bimeram un citiem ir skaidrs pa standarta auto vareshanu shada veida IZKLAIDES pasakumos.

SpOrcMeN 10. Nov 2009, 14:22

nekorekti salidzinat kopejos punktus pa abam dienam OZ un 2 specialajiem uzdevumiem njemotvera ka trases SU ir dazhadas un ari sodu skaitji ir dazhadi dazhadam klaseem. laika limiti dazhadi un ari jums max soda punkti piem. SU1 ir 150 mums 225. Vispar no visiem punktiem bez SU ja skaita tad jus savacat 480 mes 623 - un nav ko blatot ))

scorers 10. Nov 2009, 13:48

.. un veel viena piebilde attieciba uz speeku sameru:
Sporcmens ar daudz maz sagatavotu G klasi (riepas/vincha) brauca iekshaa visur un kopa savaca 347,75 punktus, mes ar standarta LC120 piesardzigi, bet aatri braucot savacam 360,5 !!!!

 1-20  [21-40]  [41-60]  [61-80]  [81-92] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties