330d must do

 1-20  [21-40]  [41-60]  [61-79] 

Putnz 25. Oct 2009, 17:15

Ok, ja nu kāds lasa pēdējo komentāru, tad varu teikt, ka pasākums veiksmīgi beidzās. Cik pazvanījos, tad teica, ka tā īsti kolektora noņemšanas procesā vārsts iekrist nevar un arī izskrūvējot ārā, pēc stiprinājuma vietām varēja secināt, ka tur jau n km ir nobraukti bez tā vārsta. Mistika.
Viss tagad izravēts ārā un veras tāpatās!

P.S. Ja kādam līdzīgi gadās, iesaku nopirkt (~2ls K-Rauta) tāds stiebrs, kuram beigās ir satvērējs, ar kuru pabakstīt coķi. Var izgriezt ar roku motoru un tad arī var rasties kāda skaidrība.

Putnz 18. Oct 2009, 22:01

Tā.. salasījos arī es par šiem vārstiem un gribēju izņemt ārā. Noņēmu kolektoru un skatos, ka viens vārsts nav. Tagad nevar saprast- bija izkritis jau pirmstam vai arī manā izņemšanas procesā!
Nost ņemot neko nepiefiksēju, bet teorētiski tas ir iespējams taču.
Ko iesakat darīt?
Ņemt galvu nost un skatīties saprotu, ka dārgs process.. ko vēl? Mašīna tagad stāv bez kolektora..

3AKOH 08. Oct 2009, 12:45

Tad 730d 1999 automats M57 tie ir???

3AKOH 08. Oct 2009, 12:43

Tad 730d automats M57 tad ir.

BGV 08. Oct 2009, 10:50

edit: nu hvz varbūt bija savādāk neatceros

BGV 08. Oct 2009, 10:49

Man arī ir izravēti dīzelim.. un viņus neņēma ārā, bet gan nofiksēja atvērtā stāvoklī un iekšā viņi nekur vairs neiekritiīs 30 min time

Valcha 08. Oct 2009, 09:27

Sen jau izravēti tie vārsti iesaku ... citādi padārgi var sanākt Ir zināmi konkrēti gadījumi

Rifo 07. Oct 2009, 23:33

galerijas apakshaa apdeits

alpins 07. Oct 2009, 23:32

shii tak jau veca galerija

Srakans 07. Oct 2009, 21:59

Tad tam rakstītajam nevar ticēt Es kopš uzzināju, ka tāda šaize mēdz būt, kad par to atceros, stresains palieku

diesel 07. Oct 2009, 21:28

... vispār jau vajag pēc motora koda paskatīties kāds konkrēti kolektors ir. Ir ar lāpstām un ir bez lāpstām.

blade_ 07. Oct 2009, 21:13

Man pagājušo gad nolūza izmaksas 2k Ls!!!
Bet lielākā dusma bija, ka mani brīdināja ka tā var būt, bet es kaut kā to visu gar ausi palaidu!!!

Srakans 07. Oct 2009, 21:08

M57 engines(M57D)(525d & 187bhp 330d) have no swirl flaps on the manual cars BUT AUTOMATICS do.

Te nu arī atbilde,

Srakans 12. Jan 2009, 19:59

Es ceru, ka 2.5d tāda nav

gacha 18. Dec 2008, 21:41

šodien veicu šo pašu operāciju... nekādas izmaiņas gaitā toč nav! Rifo paldies par konsultāciju

daticho 18. Dec 2008, 16:06

un patēriņš nemainās.

daticho 18. Dec 2008, 16:05

Bmw tā štelle notiekot tur pat katalizātorā līdz ar to tiek izslēgta degvielas nonākšana karterī.(ja diznējs tiek izslēgts tajā momentā kad notiek degšana)
bet par klapēm runājot, lieta tāda ka viņu vajadzība dzinējā nav būtiska, vienīgi tā gan nedomā servisi un

beerzinsh 18. Dec 2008, 14:22

tjipa pateerinjsh palielinoties peec shiis uzlaboshanas cik dzirdeeju?????

DATICHO, domaajams ka DPF ir arii BMW jo bez EURO 4 nedriikst nemaz paardot mashiinas ieksh EIROPAS SAVIENĪBAS....

shvillis 17. Dec 2008, 19:20

Opaa,laba infa uz prikshdienaam

blade_ 17. Dec 2008, 18:49

Man tas vārsts nolūza un iekrita visu pirms vienācilindrā un tad arī veiksmīgi tika otrā! Auto protams tika pie kaudzes jaunām detaļām, bet nu naudas maku tas paplosīja tā ne pa jokam!
Izmaiņas motorā neesmu jutis!

 1-20  [21-40]  [41-60]  [61-79] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties