Porsche Cayman 987

 1-20  [21-32] 

GirtzB 24. Mar 2022, 18:22

BMw ir M drivers package. Kad atkarībā no modeļa atceļ/paceļ ierobežotàju no 250km/h.
T.i. ar maku balsojot gan BMW gan Mb gan audi var pacelt...
Cik atceros tad 250km/h vairāk bija vācu zaļās partijas nomierinàšanai.
Japāņu 280zs un 180 km/h uz papīra savukārt bija reakcija uz valdības lēmumiem par satiksmes drošību. Bet +/- visiem bija vienalga faktiskie cipari un tjūneru izdarības. Galvenais nereklamēties ar cipariem virs 280 zs.

smudo 10. Feb 2022, 23:27

@Mixz - Paldies par info!

Mizx 10. Feb 2022, 23:07

Otrs, cik atceros, AMG vienmēr piedāvājis neaprobežoties ar 250 km/h, bet bija variants par 330 km/h, ja konkrētais auto uz to bija spējīgs un īpašnieks bija gatavs piemaksāt. Tā ka 250 km/h bija ierobežojums standarta modeļiem un AMG pamata versijām, pēdējām atverot maku platāk vaļā varēja dabūt uzreiz ar rūpnīcas noteiktu citu limitu — 330 km/h. Tie auto tomēr regulāri dabūja titulus kā tā brīža jaudīgājie sērijveida kabrioleti vai sedani.

Mizx 10. Feb 2022, 23:03

smudo, tajā brīdī jau vēl nebija skaidrs, uz ko Japāna noteikumus attiecinās, uz ko ne. Paskaties, tad tiešām visiem auto ražotājiem ir šie modeļi "uz robežas". OK, max ātruma ierobežotāju viegli uzlikt, bet pamati tika pievilkti šīm prasībām. Mercedes tas bija 3,6l AMG motors, vislabāk zināms kā C36 AMG — ierobežojumi kā pēc likuma. E-klase ar stūri kreisā pusē bija E36 ar šo motoru priekš Lielbritānijas un... Japānas... Eiropai šo modeli nemaz nepiedāvāja, bet te esošais E50 AMG ar lielu jaudu netika piedāvāts ar stūri labajā pusē. Kaut kad vēlāk laikam sāka piedāvāt, bet tad jau bija skaidrs arī par to kā Japāna realitātē rīkojās ar šiem noteikumiem. Nevaru nokomentēt par pilnīgi visiem ražotājiem, bet vismaz šo stāstu zinu. Un Japānas tirgus tajos laikos vismaz MB bija ārkārtīgi nozīmīgs — Japāna bija vienīgā vieta pasaulē kur ārpus Vācijas bija AMG filiāle. Un tur varēja pasūtīt tādas auto variācijas un aprīkojumus, kā Eiropā vai kur citur nevarēja. Izvēle bija lielāka. Man ir no turienes atvests AMG ar aprīkojumu, kāds Eiropai nebija pieejams. Nevarēja riskēt to tirgu pazaudēt, tāpēc vajadzēja sekot noteikumiem.

smudo 08. Feb 2022, 23:42

@Mizx Par to, ka Japānas auto, kas būvēti Japānas tirgum bija max 280zs (pēc papīriem) un 180kmh ātruma ierobežotājs, zināju, bet nezināju, ka tas kaut kādā veidā saistīts ar Vācijas ražotāju vienošanos noteikt 250kmh limitu. Biju lasījis, kas tā mērķis bija, lai MB, Audi un BMW nebūtu savā starpā jākonkurē ar max ātruma (līdz ar to jaudu), tādejādi ietaupot izmaksas Un cik sapratu, tas Japānas ierobežojums nekad neattiecās uz importētajiem auto.

Mizx 08. Feb 2022, 17:55

Starp citu, tas 250 km/h un 280 hp ierobežojums nāca no Japānas 90-tos, daudzi sabijās, ka nevarēs dabūt savus auto iekšā tirgū un tāpēc vienojās par ierobežojumiem. Tāpēc ir tolaik auto modeļi, kam parametros 280 hp + ierobežotājs. Bija tikai atsevišķas variācijas, ko bija gatavi neeksportēt tik tālu, kaut tieši jaudīgie benzīna auto bija Japānā ļoti pieprasīti. Tāpēc arī nevarēja nišu atstāt tukšu, lai kā negribētos ierobežojumus.

Bimmer 01. Feb 2022, 13:25

smudo 31. Jan 2022, 16:04

@Alpina - sveiks, paldies par jautājumu! Porsche vēsturiski visus modeļus apzīmēja ar cipariem, kur pirmais bija 9 (ja neskaita 50&60tajos ražoto 356). Piemēram, 911, 959, 928, 944 utt. Bet no 80to gadu beigām, paralēli sāka piešķirt arī dažādām paaudzēm iekšējos modeļu kodus, jo sāka palikt grūti atšķirt dažādas 911 paaudzes. Šie iekšējie kodi arī ir trīsciparu skaitļi ar pirmo ciparu 9. Piemēram, 1989. gadā izlaistais jaunais 911 modelis bija ar iekšējo modeļa kodu 964, tad sekoja 996, 997, 991 un 992 (pēdējais ir aktuālais 911).

Līdz ar to cilvēki, kad runā par 911 vai Cayman, tā vietā, lai teiktu, ka man ir Cayman, ko ražoja no 2012 līdz 2015. gadam, saka 981, jo tā ir ērtāk.

Tas ir līdzīgi kā BMW lieto modeļu kodus E21, E24, E30, E34, G30, F90 utml. 90to gadu vidū Porsche pirmo reizi sāka izmantot nosaukumus, paralēli cipariem (sākumā bija Boxster, tad sekoja Cayenne, Cayman, Panamera, Macan un Taycan), bet saglabāja iekšējo modeļu apzīmējumu ar trīs cipariem. Līdz ar to uz šo brīdi ir bijušas 3 Cayman paaudzes, kur pirmajai iekšējais kods bija 987, tad sekoja 981 un pašreiz ir 982. Nākamais Cayman jau visdrīzāk būs vairs tikai EV formā, bez ICE opcijas.

ALPINA 31. Jan 2022, 14:54

Saku lasit bet nu vari paskaidrot galveno naheram jaizdoma ti kdudz visadi cipari ar 9 , kada ta msakariba ir un logika ?? ok 911 zinam a tie parejie naheram vispar tei cipari ???

AV 30. Jan 2022, 01:08

Labs apraksts

smudo 28. Jan 2022, 19:37

@wheelie - paskatisos, ko par 993 un 964 interesantu var uzrakstit.

wheelie 28. Jan 2022, 19:25

*par 911

wheelie 28. Jan 2022, 19:25

Salvi, par 991 sāc no 964 plzz

Bosnija 28. Jan 2022, 18:12

smudo 27. Jan 2022, 17:51

Pašam neviens 911 īpašumā nav bijis (esmu bijis tuvu iegādei 2 reizes), bet braucis esmu ar 996, (un sēdējis blakus 997.2 ), vairākiem 991, tai skaitā trasē, līdz ar to kaut ko varu mēģināt uzrakstīt. Visdrīzāk tas būs īss apkopojums par jaunāko laiku vēsturi no 996 līdz aktuālajam 992, par ko ir vairāk ko teikt, tiem kam slinkums pašiem to info meklēt, lai vieglāk orientētos dažādu jaunāku 911 modeļos un atšķirībās starp tiem. Diez vai kāds te forumā reāli apsver air cooled 911 iegādi.

CP17 27. Jan 2022, 15:39

#17 Dajoš 911

diesel 27. Jan 2022, 13:19

Tagad skaidrs kamdēļ Caymanus swapo. Veiksmīgi.

Saldajā tādu rakstiņu par 911 varētu

ALPINA 26. Jan 2022, 20:30

nelasishu shito palagu

psih-arno 26. Jan 2022, 17:04

Labs apraksts!

daticho 26. Jan 2022, 16:42

@smudo, protams ka viņš ir, es ar viņu 4g nostrādāju kopā... Tur nemaz nevarēja sākt strādāt kamēr nebiji izgājis 47 testus par porsche vēsturi, tradīcijām, modeļiem un katru gadu tas bija jāatjauno.... Bet Tavas zināšana/interese par porsche ir ļoti augstā līmenī reti kuram pat ilgadējam PCL biedram ir kaut trešdaļas tādas zināšanas

 1-20  [21-32] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties