BMW M4 ar 380 Zs un 7. sērijas jaunais stils

  • Raksta opcijas
  • Lasīt komentārus (27)
  • Drukāt
  • 15-09-2003

    Ja runājam par BMW kompānijas aktivitātēm, tad visvairāk tā ir nodarbināta ar jaunās 3. sērijas radīšanu un 7. sērijas stila izmainīšanu, par kuru strīdi joprojām nav rimuši. Tāpat ir zināms, ka 3. sērijas kupejas un kabrioletus tagad pieskaitīs pie jaunizveidotās 4. sērijas. Arī spiegojošie fotogrāfi nesnauž.

    :table_open:::Ar datoru radīts iespējamais 4. sērijas dizains::BMW turpina paplašināt savu modeļu gammu ar 4. sēriju, kura parādīsies 2006. gadā un būs radīta uz nākamās paaudzes 3. sērijas sedana bāzes. Šodien 3. sēriju pazīstam kā sedanu, universālu, kupeju un kabrioletu. Kaut gan nākotnē ar 3. sēriju tiks domāts tikai sedans un universāls, bet kupejas un kabrioleti pakāpsies nedaudz augstāk BMW „rangu tabulā”, kļūstot par 4. sēriju.

    Pats par sevi saprotams, ka 4. sērija dzinējs būs novietots priekšā, bet velkošais tilts – aizmugurē,- jo Bavārija neatkāpies no tradīcijām. Zem automobiļa motora pārsega atradīsies dažādi 6-cilindrīgie dzinēji, bet par topa versiju kļūs M4, kas iegūs 380 Zs V8 motoru.

    Virs šīs rindkopas redzamo BMW M4 prototipu ir radījis dizaineris Bobs Močizuki. Tas ir divvietīgs unikāls automobilis ar klasiskām proporcijām, bet ar dizainiski jauniem stūriem un sānu līnijām, saglabājot esošo un bijušo BMW stilu. Močizuki radītais prototips ir līdzīgs patiesam „M”, maksimālai braukšanai paredzēts automobilis. Dizains ir bāzēts uz esošā M3 platformas. Domājams, ka topošā M4 galējo variantu tomēr izstrādās BMW galvenais dizainers K. Bengls...

    :table_open:::Atjauninātās 7. sērijas spiegu foto::Turklāt BMW pastiprināti veic darbu pie 7. sērijas feislifta, strīdi par dizainu nav apklusuši līdz pat šim brīdim. Fotogrāfiem ir izdevies uzņemt automobiļa attēlus, kurš veic izmēģinājuma braucienus.

    7. sērijas dizains kļūs „maigāks”. Pirmkārt, acu skatienu pievērš jaunie lukturi un jaunā stilā ieturēts radiatora restes dizains. Bez tam, nelielām izmaiņām ir pakļauts gan priekšējais, gan aizmugurējais buferis. Atjaunināts ir arī 4,4-litrīgais dzinējs, tā tilpums ir pieaudzis par 400 „kubikiem”, bet jauda sasniedz 400 Zs.


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties